معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
 
EnAr ورود 0

اطلاعیه زمان ثبت نام از پذیرفته‌شدگان‌ آزمون‌ ورودی‌ دوره کارشناسی ارشد سال 1403

دانشگاه هرمزگان، ضمن تبریک و خیر مقدم به پذیرفته‌شدگان‌ آزمون‌ ورودی‌ دوره کارشناسی ارشد سال 1403 به اطلاع می رساند: ثبت نام از این عزیزان طي دو مرحله به شرح ذيل انجام می شود:

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 17 شهریور لغایت روز دوشنبه مورخ 19 شهریور سال 1403

مرحله دوم: ثبت نام حضوری: روز شنبه تا دوشنبه مورخ 24 الی 26 شهریور 1403  از ساعت 8:30 صبح  لغایت 12:30 و بر اساس حرف اول نام خانوادگی

الف تا خ  روز شنبه مورخ 24 شهریور

د تا ص روز یکشنبه مورخ 25 شهریور

ط تا ی روز دوشنبه مورخ 26 شهریور

توجه: انجام هر دو ثبت نام (اینترنتی و حضوری) الزامی بوده و عدم انجام هر یک از آنها به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود. ضمنا به اطلاع می رساند زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

1- ثبت نام اینترنتی

در مرحله ثبت نام اینترنتی لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود را تکميل نموده و مدارک لازم براي ثبت نام را بارگذاري و در پايان گواهي پذيرش غيرحضوري و فرمهای تعهد را  از سیستم پرینت و امضا نموده و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمايند.

مراحل ثبت نام اینترنتی بشرح زیر است:

1-دانلود، پرینت و تکمیل فرمهای ثبت نام (این فرمها در پایین همین صفحه قرار داده شده است)

2- اسکن مدارک لازم برای انجام ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری) شامل

·        عکس تمام رخ 4*3 که مربوط به سال جاری باشد تغییر عکس پس از پذیرش در سیستم گلستان امکان پذیر نبوده و تمامی مدارک تحصیلی با عکس بارگذاري شده صادر خواهد شد.

·        کارت ملی(پشت و رو)

·        شناسنامه (تمام صفحات)

·        گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، بارگذاری ریزنمرات نیز الزامی است)

تبصره : دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا 1403/06/31 فارغ التحصیل مي شوند می بایست به جای گواهینامه موقت مقطع کارشناسی،  فرم شماره 3 پیوست را اسکن و آپلود نمایند. (علاوه بر آپلود الکترونیکی، داوطلب می بایست این فرم ها را در زمان پذیرش حضوری ارایه نماید). طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها،  ثبت نام داوطلب نهایی نخواهد بود.

·        فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (فرم 4)

·        فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر (فرم 3)

·        ارایه مدارکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلب را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 1403مشخص می کند (مخصوص آقایان).

 توجه 1: دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده است، لازم است برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت آپلود نمایند.  تاريخ اعزام به خدمت می بایست در زمان ثبت نام به اتمام نرسيده باشد.

توجه 2: پذیرفته‌شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت می‌باشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/06/23 از طریق سامانه سخا به آدرس  https://sakha.epolice.ir درخواست معافیت تحصیلی داخلی ثبت نمایند. بدین منظور لازم است در منوی وظیفه عمومی، درخواست معافیت تحصیلی داخلی (مقطع تحصیلی "فوق لیسانس غیرپزشکی ناپیوسته" (کد ۴۰)) را ثبت نمایید.

توجه 3: در مورد پذیرفته‌شدگانی که در حین خدمت سربازی می‌باشند، پس از بار گذاری مدارک فوق در سیستم گلستان، می بایست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/23 به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه نموده و در منوی وظیفه عمومی، درخواست معافیت تحصیلی داخلی (مقطع تحصیلی "فوق لیسانس غیرپزشکی ناپیوسته" (کد ۴۰)) ثبت نمایند.

توجه 4: فرمت فایلهای فوق می بایست jpg    با حجم 150کیلوبایت و حداکثر 300 کیلوبایت باشد.

 3- ورود به سامانه آموزشی گلستان از طریق آدرس  http://golestan.hormozgan.ac.ir     

برای ورود به سامانه آموزشی گلستان، لطفا از مرورگر کروم استفاده شود

4- وارد نمودن کد امنیتی

5- وارد نمودن شناسه و کلمه عبور به شرح زیر:

شناسه کاربری: شماره داوطلبی u031

مثلا اگر شماره داوطلبی 456789 باشد شناسه کاربری u031456789    خواهد بود.

کلمه عبور: کد ملی (تذکر: کد ملی باید بدون خط تیره درج گردد.) مثلا 2511818184

6- ورود به قسمت پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود از طریق مسیر زیر:

منوی کاربر/آموزش/دانشجو/پذیرش غیر حضوری دانشجویان/ پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید الورود

7- تکمیل اطلاعات فردی، و تحصیلی خواسته شده در صفحه پذیرش اینترنتی

توجه مهم: ضروری است در هنگام تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی دقت کافی صورت پذیرد. با توجه به اینکه انجام کلیه مکاتبات و امور تحصیلی داوطلب بر اساس این اطلاعات خواهد بود، مسوولیت عدم درج صحیح اطلاعات فردی و تحصیلی مستقیما متوجه داوطلب می باشد.

8- بارگذاری مدارک اسکن شده

9- پرداخت الکترونیکی علی الحساب شهریه نیمسال اول سال تحصیلی 1403 برای پذیرفته شدگان نوبت دوم و پردیس خودگردان.

10- پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی و خدمات آموزشی  به صورت پرداخت الکترونیکی

11- در پایان می بایست داوطلب، فرم اطلاعات دانشجویی و گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم های تعهد را از سامانه پرینت و امضا نموده و در زمان ثبت نام حضوری ارایه نماید.

2- ثبت نام حضوری و مدارک مورد نیاز

ثبت نام حضوری منحصرا در روزهای شنبه الی دوشنبه مورخ 24 الی 26 شهریور 1403 در محل دانشگاه هرمزگان به آدرس: بندرعباس- کیلومتر 9 جاده میناب- دانشگاه هرمزگان انجام می شود. حضور داوطلب در زمان ثبت نام حضوری الزامی بوده و عدم حضور داوطلب به منزله انصراف از تحصیل است. زمان ثبت نام حضوری از ساعت 8:30  صبح الی 12 خواهد بود.

*** پذیرفته ­شدگان لازم است در زمان ثبت نام حضوری،  مدارک زیر را به همراه داشته باشند

1- اصل و کپی کارت ملی (دو سری پشت و رو) 

2- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (دو سری)

3- اصل و کپی گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، ارایه ریزنمرات نیز الزامی است)

4- اصل و کپی گواهینامه موقت پایان تحصیلات مقطع کاردانی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، ارایه ریزنمرات نیز الزامی است)

تبصره 1: دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که حداکثر تا 1403/06/31 فارغ التحصیل مي شوند می بایست به جای گواهینامه موقت مقطع کارشناسی ،  فرم شماره 3 را ارایه نمایند. طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها،  از داوطلب ثبت نام نهایی به عمل نخواهد آمد.

تبصره 2: پذیرفته شدگانی که به دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره ٢ پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد. (علاوه بر آپلود الکترونیکی، داوطلب می بایست این فرم ها را در زمان پذیرش حضوری ارایه نماید). طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها،  ثبت نام داوطلب نهایی نخواهد بود.

توجه: فرمهای فوق می بایست دارای مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصيل مقطع کارشناسی باشد. از پذیرفته شدگان فاقد مدرک کارشناسی به هیچ وجه ثبت نام به عمل نخواهد آمد؛ الزاماً کلیه پذیرفته شدگان باید طبق تبصره های 1 و 2 مدرکی که نشان دهنده معدل درج شده مقطع کارشناسی باشد ( و معدل مقطع کاردانی برای پذیرفته شدگان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته) را ارایه نمایند.

5-حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت

6- اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری  و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد خدمت.

7-  فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (فرم 4)

8- فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر (فرم 3)

9- اصل و کپی کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم یا ارایه مدارکی دال بر وضعیت نظام وظیفه برای آقایان

     10- شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 جدید

     11- فرم اطلاعات و مشخصات دانشجو به صورت امضا شده (پس از ثبت نام اینترنتی پرینت گرفته شود)

    12- اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی برای آن دسته از داوطلبانی که با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند (فرم شماره 1 پیوست یا فرم موجود در  دفترچه راهنمای انتخاب رشته)

     13- تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی

الف- تاییدیه تحصیلی دوره های کاردانی و کارشناسی (دانشجویانی که دانشگاه‌های مقاطع قبلی آنان زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد) از طریق لینک (https://portal.saorg.info/inquiry) با وارد کردن کد صحت. چنانچه کد صحت در مدارک تحصیلی ثبت نشده باشد دانشجو می بایست ضمن اقدام از طریق سامانه سجاد، موضوع را از دانشگاه محل تحصیل مقاطع کاردانی و کارشناسی خود پیگیری نماید.
تبصره ۱: دانش‌آموختگان دانشگاه‌های امام حسین (ع)، صنعتی مالک اشتر، افسری امام علی (ع) و شهید ستاری می بایست در زمان ثبت نام حضوری، نامه ای از دانشگاه هرمزگان جهت دریافت تاییدیه تحصیلی دریافت و آنرا به دانشگاه مربوطه تحویل نمایند.
تبصره ۲: دانش‌آموختگان دانشگاه‌های آزاد اسلامی پس از دریافت دانشنامه به سایت مربوط به استعلام تاییدیه تحصیلی به آدرس https://estelam.iau.ir جهت دریافت تاییدیه تحصیلی مراجعه نمایند.

          12- فرم های تعهد (امضا شده توسط دانشجو) و پرینت پذیرش غیر حضوری

اکیدا توصیه می شود پذیرفته شدگان محترم قبل از انجام ثبت نام غیر حضوری،  مفاد این راهنما و همچنین اطلاعیه ثبت نام سازمان سنجش را به دقت مطالعه نموده، ثبت نام غیرحضوری خویش را به صورت کامل انجام داده و کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری را آماده نمایند. عدم انجام ثبت نام اینترنتی و یا ثبت نام حضوری به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی می گردد.

 تذکرات بسیار مهم:

1.  تاریخ ثبت نام اینترنتی از ساعت 9 صبح روز شنبه  مورخ 17 شهریور لغایت دوشنبه مورخ 19 شهریور سال 1403 و ثبت نام حضوری منحصرا در روزهای شنبه الی دوشنبه مورخ 24 الی 26 شهریور 1403 انجام خواهد شد.

2- دانشجویان می بایست جهت اطلاع از برنامه درسی و آشنایی با گروه آموزشی پس از انجام ثبت نام حضوری به گروه آموزشی مربوطه مراجعه نمایند

3- تاریخ  انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 1403 از روز سه شنبه مورخ 27 شهریور  لغایت چهارشنبه مورخ 28 شهریور 1403 می باشد. (انتخاب واحد از طریق مراجعه به سایت گلستان به آدرس   golestan.hormozgan.ac.ir قابل انجام است. انتخاب واحد می بایست توسط شخص دانشجو انجام شود).  لطفا توجه نمایید پس از ثبت نام نهایی ، شناسه کاربری شما به شماره دانشجویی تغییر پیدا می کند (و شناسه کاربری شما جهت ورود به سامانه آموزشی گلستان، مقدار شماره داوطلبی u031  نخواهد بود. شماره دانشجویی شما در خلال پذیرش غیر حضوری قابل رویت است).

4- مسوولیت انتخاب واحد در تمامی نیمسالهای تحصیلی از جمله نیمسال اول 1403 بر عهده دانشجو است و عدم انتخاب واحد در موعد مقرر به منزله انصراف و ترک تحصیل است.

5- تاریخ شروع کلاسها روز شنبه مورخ 31 شهریور سال 1403 می باشد.

6- مجوز ثبت نام و انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان در نیمسال اول سال تحصیلی 1403 بصورت ثبت نام مشروط بوده و صدور مجوز برای انتخاب واحد در نیمسال دوم 1403 منوط به کامل بودن پرونده تحصیلی دانشجو (کامل بودن تمامی مدارک از جمله تاییدیه تحصیلی مقاطع کارشناسی  از دانشگاههای مقاطع قبلی، اصل مدارک کارشناسی  (یا اصل گواهینامه موقت پایان تحصیلات مقاطع کارشناسی، معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول و ...) است.

7- مسوولیت پیگیری جهت صدور و ارسال تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی دانشجو بر عهده دانشجو است.

8- مسوولیت پیگیری جهت صدور  لغو معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول نظام وظیفه از مقطع قبلی و صدور معافیت تحصیلی مقطع فعلی، بر عهده دانشجو است.

 توجه مهم: پذیرفته شدگان شاغل در وزارتخانه­ ها، سازمان­ها و نهادهای دولتی، آموزش و پرورش، نيروهاي نظامي و انتظامي کشور، می بایست در زمان ثبت نام حضوری حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط با ادامه تحصیل تمام وقت را از ارگان محل خدمت را ارائه نمایند. تأکید می گردد در نامه موافقت با ادامه تحصیل، هیچگونه قید و شرطی (از جمله ادامه تحصیل در ساعات غیر اداری و  ...) نباید وجود داشته باشد. انجام ثبت‌نام نهایی منوط به ارائه گواهی مذکور بوده و در صورت عدم ارائه این موافقت نامه، از دانشجو ثبت نام بعمل نمی آید.

          توجه مهم: آیین نامه آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد از طریق لینک زیر قابل دریافت است. به دانشجویان گرامی اکیدا توصیه می شود مطالب این آیین نامه را به دقت مطالعه نمایند. (برای دریافت آیین نامه دوره کارشناسی ارشد لطفا کلیک نمایید)

برای دریافت فرم های مورد نیاز لطفا کلیک نمایید

3   8
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 5191
captcha